wtorek, 31 grudnia 2013

Skarby Kochane !

                      SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !


Nie wiem co mam wam tu napisać. W sumie chciałam zrobić krótką notkę na temat 2013 roku. Był on cudowny , Justin odwiedził Polskę i spełnił marzenia wielu BELIEBERS ! Szkoda , że mnie tam nie mogło być. Ale jestem szczęśliwa jego obecnością tutaj.  W ogóle rok 2013 przyniósł wiele cudownych wspomnień. Chciałabym wam życzyć by ten rok 2014 był jeszcze lepszy niż rok 2013. Mam nadzieje ,że spełnią się w nim wasze wszystkie marzenia. Życzę wam , byście poznali swoich idolów osobiście i mogli ich przytulić. Życzę wam follow od nich oczywiście. Po prostu spełnienia marzeń i cudownego 2014 !                                     Kocham Was mocno.!


Od zawsze i na zawsze wasza @PingwinJustina_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz